Gemeentelijke Erepenning voor Rinus Zebregts

Maandag 13 april 2026. Gemeentelijke Erepenning voor de heren G.M.A. van Hulten en Q.P.A.M. Zebregts

Burgemeester Willemijn van Hees reikte op maandag 13 april 2026 de erepenning van de gemeente Heusden uit aan Frie van Hulten en Rinus Zebregts beide uit Drunen.
Zij kregen de erepenning vanwege hun verdiensten voor Coöperatie Engergiek Heusden.
Tijdens de algemene ledenvergadering van coöperatie Energiek Heusden werden Frie van Hulten en Rinus Zebregts
onderscheiden met de Gemeentelijke Erepenning. De gemeente Heusden reikt deze onderscheiding uit als waardering
voor hun ruim elf jaar lange, vrijwillige inzet als respectievelijk voorzitter en secretaris.
Beide bestuursleden stonden aan de wieg van Energiek Heusden en speelden een cruciale rol in de groei naar een coöperatie
met 800 leden en impactvolle projecten zoals Zonnepark Hooibroeken. Hun inzet heeft de energietransitie in Heusden versterkt
en verdient brede erkenning. De waardering voor deze verdiensten wordt onderstreept met de toekenning van de Gemeentelijke Erepenning.

©2026 Dick Buskermolen