Onderscheiding Henk van der Lee

Vrijdag 24 april 2026 ontving Dhr. Henk van der Lee (72) uit Haarsteeg, uit handen van burgemeester Willemijn van Hees,
de koninklijke onderscheiding "Lid in de Orde van Oranje-Nassau".
Henk van der Lee is al meer dan veertig jaar vrijwilliger bij Voetbalvereniging Haarsteeg.
Hij vervulde verschillende functies, zoals penningmeester, secretaris en zondagcoördinator.
Ook nu is hij nog actief bij de vereniging.
Daarnaast is hij lid van de Commissie Sportiviteit en Respect.
Met deze commissie zet hij zich in voor respect en goed gedrag binnen de club.
Door zijn langdurige en brede inzet is Henk van grote betekenis voor het verenigingsleven in Haarsteeg.


foto: Arna Schoemans